בקטנה: מסלול סובב סאן פרנסיסקו 49 Mile Drive

ינואר 20, 2017



יום שבת יפה וקר והחלטנו לערוך לבנות הכרות ראשונית עם ״העיר״ כמו שקוראים לה פה. מסלול 49 מייל (בפועל 45.5 מייל) הוא מסלול מעגלי שעובר דרך חלק גדול מהאיזורים המעניינים ואתרי התיירות של העיר. פתרון נהדר למי שרוצה לקבל תמונה כללית של סאן פרנסיסקו ביום אחד. כמובן שאפשר לעצור בחלק מהאתרים ולבלות בהם, אבל אנחנו בחרנו רק לעשות סיבוב כדי לבחור את המקומות אליהם נרצה לחזור.



המסלול מסומן בשלטים עם ציור של שחף, אבל אין מספיק מהם ואי אפשר לנסוע רק לפיהם. פתחנו מפת גוגל שמתארת את המסלול ונסענו לפיה. אם היינו רציניים יותר, היינו מורידים גם הסברים על האתרים דרכם עובר המסלול, אבל אנחנו קצת עצלנים אז נסמכנו על הזכרון (של נעם בעיקר).



מקור: http://www.sftodo.com/sanfrancisco/scenic-49-mile-drive

קישור למפת גוגל:


קישור להסברים על המסלול:


לארוחת צהרים עצרנו לאכול דים סאם ברחוב Geary. חנינו ברחוב ליד מדחן ושילמנו לשעה וחצי מראש עם כרטיס אשראי. ההתנהלות במסעדה היתה אופיינית למסעדות דים סאם - מלצריות עוברות עם מגשים עם מנות שונות ופשוט לוקחים. המלצרית מסמנת בטופס מה לקחנו ובסוף מחשבים את החשבון. לא מתאים לדעתי למי ששומר כשרות כי חלק גדול מהמנות כוללות חזיר או שרימפס. 










יש חלקים קצת משעממים, אבל יש חלקים יפים ממש ולקראת הסוף יש תצפית נהדרת מטווין פיקס על העיר מלמעלה. מומלץ! למי שרגיש (כמוני) לנסיעות בעליה וירידה כמו בלונהפארק, תעשו לעצמכם טובה, ותקחו משהו נגד בחילה לפני הנסיעה.

תאורטית, 49 מייל אמורים לקחת כשעתיים, אבל רמזורים, תנועה, ומספר עצירות לצילומי נוף, וכמובן הפסקה לארוחת צהרים האריכו את הדרך ליום שלם (מעשר בבוקר עד ארבע אחר הצהרים).

סימנו לנו המון מקומות שנרצה לחזור אליהם כדי לחקור, לטייל ולבלות. חתיכת עיר ״העיר״ שלנו.



You Might Also Like

0 comments

סיפורי הטיול האחרונים