אז יש לכם קונקשן ארוך בפרנקפורט...

אוקטובר 08, 2015


לופטהנזה היא אחת מחברות התעופה הטובות והנוחות בעולם. כיוון שהיא מגיעה כמעט לכל מקום, יש הרבה ישראלים שטסים איתה ליעדים מרוחקים. קורה לפעמים שזמן ההמתנה בין טיסות המגיעות מיעד מרוחק לבין טיסת הלילה לישראל הוא ארוך יחסית ומאפשר יציאה מהשדה והצצה לעיר. אם יש לכם לפחות 7 שעות בין הטיסות, ככה אפשר לעשות את זה…

עקבו אחרי השלטים לכיוון יציאה /איסוף מזוודות / תחנת הרכבת (Baggage Claim, Train Station).

בדרך תצטרכו לעבור ביקורת דרכונים, בה יש שני מסלולים – לבעלי דרכון אירופאי (תור קצר ומהיר) ולבעלי דרכונים אחרים (התור שבו אנחנו עומדים כישראלים, והוא יותר ארוך). בנסיעה האחרונה זה לקח זמן, לפחות חצי שעה.

אני מניחה שאת המזוודות שלחתם ישירות לארץ, אז אין צורך לאסוף אותן בפרנקפורט, הן כבר יגיעו. אם יש לכם תיק עליה למטוס שאתם לא רוצים להיסחב איתו בעיר, סעו איתו לתחנה בעיר והשאירו אותו שם בלוקר. רק אל תשכחו לקחת אותו בחזרה ;)

אחרי ביקורת הדרכונים לכו לתחנת הרכבת. במכונות האוטומטיות, רכשו כרטיס יומי לאיזור פרנקפורט (עם תאריך). אין צורך לתקף את הכרטיס בתחנה, אבל חשוב לשמור אותו. בנסיעה האחרונה שלנו עלו לרכבת כרטיסנים מפחידים למראה.

הרכבת שתיקח אתכם למרכז העיר היא S8 או S9 והיא יוצאת מרציף מס' 1. הנסיעה לוקחת כרבע שעה, חמש תחנות עד לתחנת האופטוואכה Hauptwache. בתחנה יש איזור של השארת חפצים בלוקרים אוטומטיים. חפשו את הסמל של מזוודה ומפתח ולכו לפיו. בעלות של 3 אירו (במטבעות) תקבלו איחסון ל-24 שעות.

התחנה נמצאת ממש בפופיק של העיר, והיציאה מהתחנה תביא אתכם ישר למדרחוב צייל Zeil, רחוב הקניות העיקרי במרכז העיר. פה יש חנויות מכל הסוגים (החל בפרימארק וכלה באפל סטור), וכמובן מקומות מצויינים לאכול. מנסיון אני יכולה להמליץ על:

Cafe Hauptwache המציע מנות מקומיות מסורתיות כמו שניצל, נקניקיות ושטרודל

Maredo Steak Restaurant מסעדת בשרים טעימה

COA מסעדה אסייתית מודרנית מצויינת

או שאתם יכולים להנות מאוכל רחוב מקומי, כמו נקניקיות.
ואם יהיה לכם מזל, בדיוק יהיה שוק

אם מעניין אתכם לטייל קצת ולראות את ההיסטוריה הרומית והנוצרית של פרנקפורט, אני ממליצה ללכת לכיוון העיר העתיקה – Altstadt או Frankfurter Romer. כדי להגיע לפה ישירות מהשדה, קחו S8/S9 לתחנת הרכבת הראשית של פרנקפורט Frankfurt Hauptbahnhof ומשם U או חשמלית לתחנת Romer/Dom.

פה יש כיכר גדולה ומרווחת עם בתי קפה, כנסיות ואתרים נוספים. גם לשכת התיירות נמצאת בפינת הכיכר שם אפשר לקבל מידע ומפות והמלצה מה לעשות בזמן שיש לכם. אני סתם שוטטתי, נכנסתי לכנסיה ושוק מקורה, אכלתי משהו וחזרתי לשדה.

בקישור הזה תוכלו למצוא פירוט של אתרי העיר העתיקה.

כדי לחזור לשדה התעופה, יש לקחת את רכבת S8/S9 מ Haupwache רציף 3. אם השארתם תיקים וציוד בלוקר בתחנה, אל תשכחו לקחת אותם בחזרה.





You Might Also Like

0 comments

סיפורי הטיול האחרונים