בקטנה: מוזיאון הגלידה בסאן פרנסיסקו - לאינסטגראם נולד

יוני 10, 2018


על מוזיאוני פופ-אפ שמעתם? 

כשאומרים לי מוזיאון עולות כל מיני תמונות לראש - מוזיאון אמנות המציג יצירות מתקופות שונות, מוזיאון מדע אינטראקטיבי בו לומדים על העולם סביבנו דרך התנסות, מוזיאון פתוח שמתאר את החיים בתקופה אחרת, מוזיאון של אוסף מיוחד וספציפי, מוזיאון איזורי בו אפשר להכיר את ההיסטוריה של האיזור, מוזיאון ארכיאולוגי שמביא לנו קולות מזמנים קדומים. אבל מוזיאון הגלידה הוא לא אף אחד מאלו. הוא מוזיאון פופ-אפ שמספק חוויה כיפית לאללה, ומיועד בעיקר... לתמונות סלפי. 


כמו זו:

סוף שנת הלימודים סיבה למסיבה. הזמנתי הרבה זמן כרטיסים מראש. ביום המיועד נסענו העירה כבר אחר הצהרים (כשעה נסיעה). עשינו קצת דברים של תיירים (הילדות עוד לא נסעו ברחוב לומברד אז הלכנו על זה) ואז נסענו לכיוון יוניון סקוור. חנינו ברחוב (יום ראשון, החניה מותרת וחינמית אבל תבדקו בשבע עיניים את השלטים לפני שחונים). הלכנו כמה דקות ברגל לאכול ארוחת ערב ב Mel’s Drive In (זה לא באמת דרייב אין, זה היה פעם לפני עשרות שנים). האוכל דיינר פשוט אבל טעים, והמילקשייקים גן עדן (אבל לא לקחנו כי ידענו שמחכה לנו מוזיאון גלידה). 

התייצבנו בתור לכניסה עם מזמיני כרטיסים נוספים. הקהל מגוון ונע בין משפחות עם ילדים, בני נוער, ואנשים צעירים בגיל ו/או ברוח.  הכרטיסים הגיעו לטלפון הנייד, ובדקו תעודה מזהה (למניעת ספסרות). הסיור בפנים בקצב אישי, ובנוי כמעבר בין חדרים מעוצבים. בכל איזור יש מפעילים שנותנים הסברים ומקשקשים עם הקהל. חמוד! הכל מעוצב באופן מדוייק שיראה טוב ברשתות החברתיות ונראה שהושקעו בעיצוב החוויה לא מעט משאבים. בחלק מהחדרים מקבלים טעימות מתוקות, יש בחלק מהמקרים אופציות נטולות חלב וגלוטן, צריך לבקש.

חוויה רב חושית של ויזואליה צבעונית, מוסיקה מקפיצה, והרבה מתוק (ליטרלי, מתוק וטעים).

הסיבוב לקח לנו כשעה וחצי. בסוף יש גם חנות עם מרצ׳נדייזינג ממותג במחירים גבוהים, כמו בכל מוזיאון ...



מאד נהנינו! מה יכול להיות רע במקום שכולו ורוד, מתוק ונטול דאגות?

מומלץ מאד. אבל לא לציניקנים מרירים ;)


San Francisco Museum of Ice Cream
עלות: 38$ לאדם מעל גיל שנתיים
חובה להזמין מקומות מראש, ובדרך כלל הרבה זמן מראש







מוזיאונים נוספים בסגנון דומה ברחבי ארצות הברית

החוויה לא ייחודית לסאן פרנסיסקו. יש מוזיאוני פופ-אפ נטולי פואנטה בלא מעט ערים גדולות. קחו בחשבון שהמקומות האלו נפתחים ונסגרים ונסגרים באופן תכוף, אז הרשימה מעודכנת רק לרגע כתיבתה. נראה לכם מגניב? חפשו הרבה זמן לפני הנסיעה מה פתוח וקיים ביעדים שלכם.

San Francisco Color Factory
אזלו הכרטיסים מזמן. אולי יפתחו עוד? 

Happy Place
לא הצלחנו להשיג כרטיסים בלוס אנג'לס, ועכשיו הם בכלל בשיקגו

The Museum of Pizza
אמור להיפתח בניו יורק באוקטובר 2018

The Egg House
חוויה בניו יורק המוקדשת כולה ל... ביצים. 

29 Rooms
נראה מסקרן מאד. נפתח לתקופות מאד קצרות במקומות שונים בארה"ב. 

Candytopia
מוזיאון המוקדש לממתקים בלוס אנג'לס.




You Might Also Like

2 comments

סיפורי הטיול האחרונים