בקטנה: עצי הרדווד בפארק ביג בייסין Big Basin Redwood State Park

יולי 29, 2018



סתם יום ראשון של קיץ אחרי תקופה שלא טיילנו, והחלטנו לצאת לפארק קרוב אבל מרשים - פארק עצי הרדווד ביג בייסין  Big Basin Redwood State Park. פארק יפה, נעים ומסודר, עם מגוון עצי רדווד גבוהים ועתיקים. מקום יפה ונעים לטיול משפחתי, ובגלל המיקום (בין סאן פרנסיסקו לסנטה קרוז), בהחלט יכול להוות "תחליף לעניים" לאורחים שבאים לבקר ולא מתכננים להגיע לפארקים הגדולים.  




כמו תמיד, כדאי להגיע מוקדם. הגענו בערך ב-10 בבוקר והיתה חניה בשפע. כשיצאנו סביב 12:30 כבר היה תור ארוך בכניסה. מדובר בפארק גדול יחסית, עם תחנת מידע, שירותים ואפילו קיוסק וחנות, עם וויי-פיי! יש בו הרבה אפשרויות לקמפינג והרבה מסלולי הליכה ברגל. ההגעה לפארק דרך כבישים קטנים ומפותלים. אנחנו הגענו דרך כביש 17 ו- Bear Creek Road וחזרנו דרך כביש 9 וסרטוגה. בערך שעה נסיעה מסאניוויל. 

עשינו שני מסלולים: 

1 - מסלול התיירים, הסבתות ועגלות הילדים - Redwood Trail

מסלול קל, סלול, שטוח, נגיש לעגלות ונוח. יש בכניסה ברושור עם הסברים שמתאימים למספרים שמופיעים בנקודות עניין ואפשר בעזרתו ללמוד לא מעט על הפארק והעצים. הסיבוב עובר גם ליד שני העצים הגדולים בפארק המכונים "אמא" ו"אבא" של היער. כמו שאמר לנו הריינג'ר בתחנת המידע - Best Bang for your Buck!







2 - מסלול הליכה מעגלי בשטח של כ-4 קילומטר Dool Trail / Creeping Forest Trail

מסלול ברמת קושי בינונית, אבל לא ארוך. יש בו מעט עליות, "מדרגות" טבעיות משורשי עצים, המון עצים מרשימים, חלקם עומדים, חלקם שרופים, חלקם נפולים ואפשר ללכת עליהם, מסלול מאד יפה. המסלול מוצל ברובו אבל לא בכולו, ולמען האמת היה לנו קצת יתר חם ממה שתארנו לעצמנו. לא להבהל מזה שאני עם מקלות הליכה, אני תמיד עם מקלות הליכה. זה לא מסלול קשה ולא ארוך (כשעה וחצי) ואפשר לעשות אותו בכיף עם ילדים מנוסים בהליכה או במנשא.

את המסלול הזה עשינו ראשון, ואז את המסלול הנגיש. 










Big Basin Redwood State Park
דמי כניסה יומיים: 10$ לרכב (במזומן) 

מסלולי הליכה בפארק

עוד על מסלולי הליכה בפארק



יעד נהדר למסלולי הליכה בכל מיני רמות. בהחלט נחזור. 

You Might Also Like

1 comments

סיפורי הטיול האחרונים