סוף שבוע של פינוקים בלאס ווגאס

יולי 21, 2019


קפצנו לנו לסוף שבוע קליל בווגאס, ככה סתם. הפעם בחרנו ללון במלון אריה Aria. המלון מצוין, החדרים גדולים ויפים, עם טאבלט לשליטה בהכל (כולל הוילונות). המיקום פצצה במרכז הסטריפ. לא הצלחנו לצלוח את הצ'ק אין מהטלפון הנייד, אז חיכינו בתור לצ'ק אין אבל לא היה נורא.

כמו תמיד, בקיץ, מזג האוויר גהנום. חום אימים, גם בלילה. היינו ללא רכב אז הסתובבנו רק באיזורים הקרובים והנגישים יחסית. ממליצה ללמוד מראש איפה יש מעברים מקורים בין המלונות, ויש הרבה כאלו. עברנו מהאריה לפרק מגמ ומשם לניו יורק. לקחנו את הטראם החינמי לבלג׳יו. חצינו את הסטריפ לפריז, פלנט הוליווד ומגמ גראנד, והלכנו ברגל דרך אקסקליבר ולוקסור עד מנדליי ביי. 

לא הלכנו לשום אטרקציה תיירותית. הלכנו למופע אחד, חדר בריחה אחד ולא מעט מסעדות. בילינו גם בקזינו ובספא של המלון. היה מוש ואנחנו חייבים לחזור שוב בקרוב. אז הנה קצת תמונות אקראיות, ובהמשך קצת המלצות חמות.

The Shops at Crystals (Aria)

MGM Grand



New York




Bellagio


Park MGM


הספא של מלון אריה The Spa at ARIA

הספא של האריה מעלף ממש. ביום האחרון היתה לנו טיסה בערב, עשינו צ׳ק אאוט בבוקר והתפצלנו – נעם לקזינו, אני לספא. לקחתי איתי את הטרולי, עשיתי מסג׳, נחתי בכל מיני איזורי רגיעה, ג׳קוזי ב-3 טמפרטורות (קר, נעים, חם), סאונות, בריכה מחוממת פרטית שצופה לאיזור הבריכה של המסיבות וכמובן מקלחת מצויידת בכל מה שאפשר לרצות. שתיה חמה וקרה וקצת חטיפים גם כלולים. היה חלומי.
אסור לצלם בפנים אז ממליצה להכנס לאתר להתרשם. 

מחיר השהיה לכל היום כלול במחיר הטיפול
למי שלא לוקח טיפול זה עולה $50 באמצע שבוע ו-$100 בסוף שבוע; אופציה זו פתוחה רק לאורחי המלון.

מופע Motown Extreme

הופתענו לטובה! מופע לא ארוך משירי מוטאון הותיקים עם חקיינים לא רעים בכלל. הנערים שחיקו את חמישייית ג'קסון היו הורסים ממש. גם הזמרים המבוגרים היו ממש אחלה. המועדון קטן, כך שרואים היטב מכל מקום. הקהל היה ברובו המכריע אפרו-אמריקאי, שהכירו את כל השירים. לפי מידת ההנאה של אלו שישבו לידנו, נראה שהמופע הצליח להעביר את הקסם בצורה אמינה. 
המופע מתקיים במלון קזינו של Hooters טיפה אוף-סטריפ, אבל מספיק קרוב שהלכנו ברגל מהאריה. לא מקום מלהיב במיוחד, אבל אם אין לכם בעיה עם מלצריות שלבושות באופן מינימלי למדי, הכנפיים של המסעדה הוטרז הן שם דבר. 
עלות: $35 לכרטיס דרך אתר Goldstar



חדר בריחה Xterious Escape

הפעם נפלנו. לא שהחדר היה גרוע, פשוט לא היינו חדים, פיספסנו דברים פשוטים אז בזבזנו המון זמן על שטויות, והיינו רחוקים מאד מסיום החדר בסיום הזמן. קורה לטובים ביותר (אני חזקה פה בשכנוע עצמי). החדר Curse of Mapuche בתמה של מאצ'ו פיצ'ו כזה, וכלל שילוב של מנעולים וטכנולוגיה, והוא גם קרוב יחסית לסטריפ. 
עלות: $30 לאדם

מסעדות שאנחנו שמחים להמליץ עליהן

אחת ההנאות הגדולות שלנו בווגאס היא הקולינריה. אנחנו לא סופר מתוחכמים אבל נהנים מאוכל טוב. אוכלים קצת יקר, קצת פחות, אבל משתדלים לא במסעדות רשת או פאסט פוד. 

Julian Serrano Tapas
מסעדת שף בסגנון ספרדי במלון אריה (מהיקרות יותר, אבל כל מנה מדוייקת וטעימה מאד)
https://aria.mgmresorts.com/en/restaurants/julian-serrano.html




Lemongrass
מסעדה תאילנדית במלון אריה, אנחנו הלכנו לבראנץ׳ בסגנון דים סאם שמוגש בסופי שבוע מ-11 בבוקר. מאד נהנינו וגם לא היה יקר בכלל.
https://aria.mgmresorts.com/en/restaurants/lemongrass.html





Lupo by Wolfgang Puck
מסעדת שף איטלקית במלון מנדליי ביי. מנות לא ענקיות אבל הכל היה מאד מוצלח. מהיותר יקרות אבל לא מחירי עילית.
https://mandalaybay.mgmresorts.com/en/restaurants/lupo-by-wolfgang-puck.html






Eataly
מסעדת שוק אוכל מסוגנן ברוח איטלקית במלון פארק מגמ. הקונספט התחיל בניו יורק נדמה לי. המנות פשוטות אבל כל מה שטעמנו היה ברמה גבוהה, ולא יקר.
https://www.eataly.com/us_en/stores/las-vegas/what-is-cucina-del-mercato



המלצת שופינג

והמלצת שופינג קטנה לסיום - מתחם הקניות בפלנט הוליווד Miracle Mile Shops. זה ממש באמצע הסטריפ, יש מזגן, מלא חנויות ומלא אופציות זולות לאוכל. וגם בר שרובוט מכין את המשקאות! למי שלא מחפש לגהץ מזוודה שלמה באאוטלט, זו בהחלט אופציה נחמדה. 






You Might Also Like

1 comments

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני בוזנה מיהו, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שתיצור איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648

    השבמחק

סיפורי הטיול האחרונים