בקטנה: מסלול חד יומי מלאס ווגאס לעמק האש וסכר הובר

דצמבר 12, 2019

את המסלול הזה עשיתי ממש מזמן, עם שותף מקסים לעבודה בשם אודי, בזמן שהיינו בלאס ווגאס בכנס מקצועי. במקרה נתקלתי במפה שלו כשחיפשתי משהו אחר. כיוון שההרים והסכרים לא נוטים לזוז הרבה, אני חושבת שהוא עדיין מעניין ורלוונטי, למי שמחפש גיחה קצרה של יום טיול מחוץ לעיר האורות והשיגועים. המסלול מעגלי, כיפי ומגוון. לצערי לא מצאתי תמונות מהטיול הזה, מקווה לשחזר בהזדמנות את המסלול...

כיוון שלינה במלון (היינו אז ב MGM Grand) לא כוללת ארוחת בוקר, החלטנו לצאת מוקדם ממש ולעצור לארוחת בוקר בחנות / מסעדה אינדיאנית Moapa Paiute Travel Plaza על הדרך. המקום לא מלבב במיוחד (שולחנות פורמייקה סטייל) אבל האוכל היה טעים למדי ואפקטיבי. יש במקום גם חנות וקזינו אם אתם ממש חייבים.

סימנתי לי במפה מוזיאון קטן Lost City Museum בעיירה בשם Overton, המוזיאון מכיל מוצגים ארכאולוגים הקשורים לשבטים האינדיאנים שחיו באיזור בעבר, אבל אני כבר לא בטוחה אם באמת ביקרנו בו. אני כן בטוחה שאכלנו גלידה בחנות מקומית חמודה בשם Inside Scoop. יש להם גם אוכל אם זה מתאים בלו"ז.

משם המשכנו ליעד המשמעותי הראשון של המסלול - פארק Valley of Fire. מקום מרהיב שאפשר לטייל את רובו באוטו, עם עצירות פה ושם למסלולים רגליים קצרים. ממליצה בחום רב!

יצאנו מאותו כיוון שהגענו והמשכנו לאורך האגם Lake Mead. נכנסנו לכיוון המים לאיזור הנמל לאכול ארוחת צהרים במסעדה Harbor House Cafe ממש על המים. אפשר באותו מקום גם לשכור סירות לשייט באגם. מקום יפה. איך שיצאנו מהמסעדה תפסה אותנו סופת חול קטנה אז רצנו מהר לאוטו והמשכנו ליעד המשני של היום - סכר הובר Hoover Dam. מפעל הנדסי מרתק ומרשים. הביקור מאד מומלץ! יש כל מיני סיורים מודרכים, כתלות ברמת העניין שלכם בהנדסה והיסטוריה.

אחרי הביקור בסכר חזרנו ללאס ווגאס.